Udfyld, send
& underskriv flytterapporter

  • Detaljeret dokumentation & udlevering
  • Fejl- & mangelliste på autopilot
  • 100% gratis & kræver ikke betalingskort
Børsen
Finans
EjendomsWatch
Digitale flyttesyn
Digitalt flyttesyn - Markering
Fraflytningssyn - Anmærkninger
Fraflytningsrapporter - Vinduer
Fremleje kontrakt - Hurtigt ikon

Spar tid, besvær & administration

Forbered, udfør og administrer flyttesyn op til 80% hurtigere end hvis du benytter papir / skabeloner.

Dokument

Detaljeret dokumentation

Tag billeder og beskriv fejl og mangler direkte i flytterapporten. Det er din sikkerhed ved eventuelle tvister.

Flyttesyn

Dokumentation for udlevering

Få dokumentation for udlevering af flyttesynsrapporten til lejer uanset tilstedeværelse og underskrift.

Mangelliste

Håndter fejl- & mangelliste

Lejer modtager automatisk link til indberetning. Efter fristen udløber,
kan du gennemgå indberetninger.

Over 23.500 udlejere benytter Rentdesk
til at gøre deres udlejning smartere

Karen N. - Professionel udlejer

Karen N.

Professionel udlejer

“Rentdesk er et fantastisk koncept, både for private eller for virksomheder der skal udleje. Den guider dig igennem hele kontrakten hvor du krydser af eller indsætter de relevante oplysninger. Gør udlejnings processen meget nemmere, kommer aldrig til at bruge andet. De bedste anbefalinger herfra.”

Mark H. - Privat udlejer

Mark H.

Privat udlejer

“Jeg benytter Rentdesk til at udarbejde alle mine lejekontrakter, og synes det er nemt at arbejde med. Idet jeg laver en del kontrakter, er den indbyggede funktion med §11 skabelonen en stor hjælp, som kan spare mig for en masse tid. Det er også en fin detalje at kunne følge lejekontraktens rejse, for at være sikker på at lejeren har modtaget den.”

Nordica Ejendomme

Kenneth L.

Nordica Ejendomme

“Vi har nu benyttet Rentdesk i over to år, og er stadig rigtig glade for hvor nemt, enkelt og smart det er. Vi kan oprette en lejekontrakt, udfylde den og sende den afsted til underskrift hos lejeren på blot få minutter. Vi sparer især tid i forhold til §11 og genudlejninger, da vi nemt kan duplikere lejekontrakten for det enkelte lejemål, ændre de nødvendige ting, og sende den til underskrift ved en ny lejer. Derudover opbevares lejekontrakten sikkert hos Rentdesk for både os og lejeren.”

Michael S. - Professionel udlejer

Michael S.

Professionel udlejer

“Vi har omkring 60 lejemål, og vi har brug for et stabilt system til mine lejekontrakter. Det er lige præcis hvad Rentdesk giver os, med nem opbygning af lejekontrakten og indbygget MitID til underskriftsdelen. Systemet er ligetil og enkelt at bruge. Varm anbefaling herfra!”

Henrik A. - Professionel udlejer

Henrik A.

Professionel udlejer

“Rentdesk sparer både lejer og udlejer for tid og samtidig er jeg sikker på at jeg overholder GDPR-reglerne for data. Rentdesk-platformen giver mulighed for at skifte sprog mellem dansk og engelsk både med og uden MitID-underskrift. Det er en stor fordel, da jeg har mange udlejninger til expats. Samtidig fungerer det utroligt effektivt, at jeg kan genbruge tidligere kontrakter til nye udlejninger.”

Frederik L. - Privat udlejer

Frederik L.

Privat udlejer

“For mig giver Rentdesk en enorm sikkerhed og tryghed når man skal underskrive lejekontrakter. Det er meget let at vælge betingelserne i lejekontrakten, så man undgår at mangle vigtige detaljer. Det er betryggende at lejekontrakterne bliver underskrevet med MitID, da det gør at både lejer og udlejer har tingene digitalt. Tilmed er det bare super nemt, så man ikke skal anvende papir.”

Klargør flyttesyn på få minutter
Flyttesyn - Angivelse af nøgler
Flyttesyn - Arranger rækkefølgen
Flyttesyn - Varme aflæsningstype

Klargør flyttesyn
på få minutter

Spar tid på selve flyttesynet ved at forberede hvilke rum der skal gennemgås, hvilke forbrugsaflæsninger der skal aflæses, samt hvilke nøgler der udleveres, alt sammen på få minutter.

  • Klargør på forhånd eller ved selve synet

Opret gratis flyttesyn

Tilføj rum & tilpas rækkefølgen
til lejemålets gennemgang

Tilføj rum & tilpas rækkefølgen til lejemålets gennemgang

Vælg hvilke forbrugsmålinger der skal aflæses under synet

Vælg hvilke forbrugsmålinger der skal aflæses under synet

Tilføj hvilke nøgler, koder osv. der udleveres til lejeren

Tilføj hvilke nøgler, koder osv. der udleveres til lejeren
Afhold flyttesyn nemt & hurtigt
Afhold flyttesyn nemt & hurtigt
Flyttesyn - Angiv anmærkning på vindue
Flyttesyn - Angiv stand
Afhold flyttesyn nemt & hurtigt

Afhold flyttesyn
nemt & hurtigt

Afhold flyttesynet ved at gennemgå de rum, forbrugsmålinger og nøgler som du har defineret, enten med eller uden lejeren tilstede.

  • Intelligent tjekliste

  • Definér standen på rum og enheder

  • Dokumentér nemt & hurtigt

Opret gratis flyttesyn

Få det hele med - på den halve tid

Undgå at glemme noget med vores intelligente tjekliste, der, baseret på hvilke rum, forbrugsmålinger og udleveringer du har oprettet, advarer dig hvis du har glemt noget.

  • Tilpas rækkefølgen af rum til lejemålet

  • Advarsel hvis du har glemt noget

  • Tydelig overblik af hvor langt du er i synet

Flyttesyn tjekliste

Sæt nemt standen for hvert rums elementer

Sæt standen for alle elementer, sæt standen for elementer enkeltvis
og tilføj anmærkninger på elementniveau. Nemmere bliver det ikke.

Sæt nemt standen for hvert rums elementer

Tilføj anmærkninger på sekunder

Beskriv nemt fejl og mangler i form af anmærkninger, hvor du kan beskrive fejlen og dokumentere den ved f.eks. at tage et billede.

Tilføj anmærkninger på sekunder

Dokumentér med fotos & lav markeringer

Med både SMS og e-mail notifikationer er du sikker på at din lejer hurtigt handler på din lejekontrakt.

Dokumentér flyttesyn med fotos & lav markeringer

Markering på plantegning

Hvis du uploader en plantegning, kan du hver gang du laver en anmærkning, vælge at markere hvor på den plantegningen, hvorefter det tilføjes som dokumentation.

Markering på plantegning
Afhold flyttesyn nemt & hurtigt
Underskriv & få dokumentation for udlevering

Underskriv & få dokumentation
for udlevering

Underskriv og afslut flyttesynet. Efter flyttesynets afslutning sendes en sporbar e-mail med flytterapporten til lejeren. Dermed har du dokumentation for udlevering, uanset om lejeren er tilstede eller om de nægter at underskrive.

  • Underskriv med MitID / digital underskrift

  • Dokumentation for udlevering

Opret gratis flyttesyn

Et underskriftsforløb der sikrer alle parter

Med vores underskriftssytem er både din og lejers underskrift sikret og 100% gyldige. Underskriv med enten MitID eller digital underskrift på enheden. Systemet gemmer automatisk kontrakten; selvfølgelig GDPR-godkendt.

  • 1

    Udlejer underskriver på enheden & låser indholdet

  • 2

    En kopi sendes til lejerens e-mail

  • 3

    Lejer underskriver på udlejerens enhed

  • 4

    Fuldfør & send færdig rapport til alle parter

Et underskriftsforløb der sikrer alle parter

Komplet overblik & dokumentation

Hold overblikket efter at flyttesynet er gennemført. Med statusoversigten har du altid komplet overblik over hændelser og dokumentation af udlevering.

  • Hændelsesoversigt med tidsstempler

  • Notifikationer ved underskrift

  • Lejer modtager automatisk link til indberetning

Flyttesyn - komplet overblik & dokumentation
Lejemål
Fejl & mangelliste på autopilot
Fejl & mangelliste på autopilot
Flyttesyn

Fejl & mangelliste
på autopilot

Din lejer har ifølge loven ret til at aflevere en fejl- og mangelliste senest 14 dage efter indflytning. Med Rentdesk kan du sætte denne proces på autopilot og spare både tid og besvær.

  • 1

    Lejeren indberetter evt. fejl i 14-dages perioden

  • 2

    Gennemgå om indberetningerne skal håndteres

  • 3

    Automatisk fejl- & mangelrapport til alle parter

Opret gratis flyttesyn

Indhent automatisk fejl- & mangelliste
fra din lejer indenfor de lovpligtige 14 dage

Lejeren kan lave indberetniger på de samme rum som du oprettede, for at undgå gengangere og øge overskueligheden for dig.

  • Lejeren kan løbende indberette indenfor perioden

  • Gennemgå lejerens indberettede fejl & mangler

  • Send automatisk fejl- & mangelrapport

Indhendt automatisk fejl- & mangelliste fra din lejer indenfor de lovpligtige 14 dage

Gennemgå lejerens indberettede fejl & mangler

Gennemgå lejerens indberettede fejl og mangler, og vurder om de accepteres og om hvorvidt de skal udbedres under nuværende lejeforhold.

Gennemgå lejerens indberettede fejl & mangler

Automatisk fejl- & mangelrapport

Efter du har gennemgået lejerens indberetninger, dannes der automatisk en rapport til begge parter.

Automatisk fejl- & mangelrapport

Et økosystem af kraftfulde (men brugervenlige)
udlejningsværktøjer

Benyt enten dele af Rentdesk efter behov, eller udnyt hele økosystemet af
intelligente værktøjer, for at gøre din udlejning endnu smartere.

Kom igang med digitale
flyttesyn helt gratis

Opret dig gratis

100% gratis & kræver ikke betalingskort

Ofte stillede spørgsmål

Rentdesk er gratis at bruge både for private og professionelle udlejere, da vi mener at smarte udlejningsværktøjer bør være tilgængelige for alle – uanset erfaring og budget. Dette kan vi gøre, da vi på sigt tilføjer nye smarte services som kan tilkøbes efter behov. De funktioner som er gratis i dag vil altid forblive gratis. Så hvis du ikke har brug for vores andre services, kommer du aldrig til at skulle betale noget som helst!

Rentdesk er gratis at bruge for både dig selv og din lejer.

Klik på “Opret dig gratis”, som er øverst i højre side på alle sider.

Når du opretter din konto, kan du samtidig angive om du er Privat eller Professionel udlejer. Så tilpasser Rentdesk sig til dine behov. Du kan altid ændre dit valg under indstillinger.

Du kan se en oversigt over alle funktionerne her.

Har du brug for nogle særlige funktioner, så tage endelig kontakt til os.

Du kan læse mere om os, og teamet, på denne side Om Rentdesk