I samarbejde med Betalingsservice, har vi gjort det muligt at opkræve husleje fra dine lejere helt automatisk.
Automatisk tilmelding af lejer til PBS-aftalenummer
Oversigt over tilmeldte og frameldte lejere
Automatisk dannelse & synkronisering af betalingsfiler
Oversigt over gennemførte og afviste betalinger
Import af eksisterende lejeres BS-tilmeldinger
Håndter nemt husleje for både bolig og erhverv, både med og uden moms.
Opkrævninger med & uden moms
Splitmoms understøttelse
Postering af moms-opkrævninger
Med Rentdesks opkobling til Nettoprisindekset fra Danmarks Statistik, kan du sætte dine huslejeopkrævninger til automatisk at blive reguleret.
Automatisk justering af huslejen
Automatisk justering af depositum
Automatisk justering af forudbetalt husleje
Automatisk bogføring via ERP integration
Er der aftalt en specifik regulering på lejemålet, eller skal du tilføje, eller modregne, en engangsbetaling, som f.eks. afregning af forbrugsopgørelsen? Så har det aldrig været nemmere.
Tilføj manuelle reguleringer
Tilføj / modregn engangsbetalinger
Hold altid overblikket over alle dine opkrævninger, betalinger & restancer. Rentdesk gør det nemt at se hvem der har betalt og hvem der ikke har.
Oversigt over opkrævninger
Oversigt over betalte
Oversigt over restancer
Oversigt over kommende betalinger
Opsæt automatiske rykkerflows, hvis dine lejere ikke betaler til tiden. Du styrer selv hvor lang snor du vil give.
Standard rykkerflow der overholder lejeloven
Opret skræddersyede rykkerflows
Standardformuleringer der overholder lejeloven
Opret skræddersyede formuleringer
Benyt enten dele af Rentdesk efter behov, eller udnyt hele økosystemet af
intelligente værktøjer, for at gøre din udlejning endnu smartere.