Priser

Alle skal have adgang til en smartere udlejningsproces, derfor er Rentdesk 100% gratis for både private og professionelle udlejere, uden at der skal oplyses betalingskort og uden begrænsninger / betalingsmure.

Basis

For private udlejere, der udlejer deres
lejemål som privatpersoner

Gratis

For altid

  • Ubegrænset antal lejemål

  • Digitale lejekontrakter

  • Digitalt flyttesyn

  • Digital underskrift

  • Screening

  • Administration

Opret dig gratis

Pro

For professionelle udlejere, administratorer
& udlejningsagenter

Gratis

For altid

  • Op til 20 tilknyttede brugere

  • Ubegrænset antal selskaber

  • Ubegrænset antal ejendomme

  • Ubegrænset antal lejemål

  • Digitale lejekontrakter

  • Udlej på vegne af 3. part

  • Digitalt flyttesyn

  • Digital underskrift

  • Screening

  • Administration

  • Tilpasset branding

Opret dig gratis

Enterprise

For organisationer med behov for over 20 brugere, skræddersyede integrationer og funktioner

Tilpasset

Pris baseret på behov

  • Alle funktioner i Pro

  • Over 20 tilknyttede brugere

  • Skræddersyede integrationer

  • Skræddersyede funktioner

Kontakt os

Over 8.000 udlejere benytter Rentdesk
til at gøre deres udlejning smartere

Karen N. - Professionel udlejer

Karen N.

Professionel udlejer

“Rentdesk er et fantastisk koncept, både for private eller for virksomheder der skal udleje. Den guider dig igennem hele kontrakten hvor du krydser af eller indsætter de relevante oplysninger. Gør udlejnings processen meget nemmere, kommer aldrig til at bruge andet. De bedste anbefalinger herfra.”

Mark H. - Privat udlejer

Mark H.

Privat udlejer

“Jeg benytter Rentdesk til at udarbejde alle mine lejekontrakter, og synes det er nemt at arbejde med. Idet jeg laver en del kontrakter, er den indbyggede funktion med §11 skabelonen en stor hjælp, som kan spare mig for en masse tid. Det er også en fin detalje at kunne følge lejekontraktens rejse, for at være sikker på at lejeren har modtaget den.”

Nordica Ejendomme

Kenneth L.

Nordica Ejendomme

“Vi har nu benyttet Rentdesk i over to år, og er stadig rigtig glade for hvor nemt, enkelt og smart det er. Vi kan oprette en lejekontrakt, udfylde den og sende den afsted til underskrift hos lejeren på blot få minutter. Vi sparer især tid i forhold til §11 og genudlejninger, da vi nemt kan duplikere lejekontrakten for det enkelte lejemål, ændre de nødvendige ting, og sende den til underskrift ved en ny lejer. Derudover opbevares lejekontrakten sikkert hos Rentdesk for både os og lejer.”

Michael S. - Professionel udlejer

Michael S.

Professionel udlejer

“Vi har omkring 60 lejemål, og vi har brug for et stabilt system til mine lejekontrakter. Det er lige præcis hvad Rentdesk giver os, med nem opbygning af lejekontrakten og indbygget NemID til underskriftsdelen. Systemet er ligetil og enkelt at bruge. Varm anbefaling herfra!”

Henrik A. - Professionel udlejer

Henrik A.

Professionel udlejer

“Rentdesk sparer både lejer og udlejer for tid og samtidig er jeg sikker på at jeg overholder GDPR-reglerne for data. Rentdesk-platformen giver mulighed for at skifte sprog mellem dansk og engelsk både med og uden NemID-underskrift. Det er en stor fordel, da jeg har mange udlejninger til expats. Samtidig fungerer det utroligt effektivt, at jeg kan genbruge tidligere kontrakter til nye udlejninger.”

Frederik L. - Privat udlejer

Frederik L.

Privat udlejer

“For mig giver Rentdesk en enorm sikkerhed og tryghed når man skal underskrive lejekontrakter. Det er meget let at vælge betingelserne i lejekontrakten, så man undgår at mangle vigtige detaljer. Det er betryggende at lejekontrakterne bliver underskrevet med NemID, da det gør at både lejer og udlejer har tingene digitalt. Tilmed er det bare super nemt, så man ikke skal anvende papir.”

Digital lejekontrakt

Intelligent kontraktguide

Automatiske beregninger

Automatisk el-tilmelding

§11 Smartvilkår

Automatisk BBR info

Tilføj flere lejere

Vedhæft bilag

Rentdesk husorden

SMS & e-mail notifikationer

Tilbagekald lejekontrakt

Digital underskrift med NemID / MitID / Digital signatur

Dupliker lejekontrakt

Tilpasset branding på tværs af Rentdesk

Tilføj digital underskrift på egne bilag

Udlej på vegne af en tredjepart

Gem egne §11 skabeloner

Digitalt flyttesyn

Intelligent tjekliste

Indflytningsrapport

Udflytningsrapport

Gennemgang af rum

Gennemgang af forbrug

Gennemgang af nøgler

Dokumentation med fotos & tegninger

Markering på plantegning

Digital underskrift med NemID / MitID / Digital signatur

Fejl- & mangelliste forløb

Hændelsesoversigt med tidsstempler

Screening

NemID / MitID Verificering

CPR Validering

Disponibel indkomst

Midler til depositum

Administration

Tilknyttede brugere

1

Op til 20

Ubegrænset

Opret lejemål

Stamdata

Lejeforholdsoverblik

Opret ejendomme

Opret selskaber

Skræddersyede integrationer

Skræddersyede funktioner

Hør mere om mulighederne

Hvordan vil du gerne høre mere om hvordan Rentdesk kan gøre din udlejning smartere?

    Ofte stillede spørgsmål

    Rentdesk er gratis at bruge både for private og professionelle udlejere, da vi mener at smarte udlejningsværktøjer bør være tilgængelige for alle – uanset erfaring og budget. Dette kan vi gøre, da vi på sigt tilføjer nye smarte services som kan tilkøbes efter behov. De funktioner som er gratis i dag vil altid forblive gratis. Så hvis du ikke har brug for vores andre services, kommer du aldrig til at skulle betale noget som helst!

    Rentdesk er gratis at bruge for både dig selv og din lejer.

    Klik på “Opret dig gratis”, som er øverst i højre side på alle sider.

    Når du opretter din konto, kan du samtidig angive om du er Privat eller Professionel udlejer. Så tilpasser Rentdesk sig til dine behov. Du kan altid ændre dit valg under indstillinger.

    Du kan se en oversigt over alle funktionerne her.

    Har du brug for nogle særlige funktioner, så tage endelig kontakt til os.

    Du kan læse mere om os, og teamet, på denne side Om Rentdesk